میان‌رشته‌ای به مثابه مسئولیت : نگاهی هنجاری

مرتضی بحرانی

دوره 3، شماره 1 ، دی 1389، ، صفحه 1-20

https://doi.org/10.7508/isih.2011.09.001

چکیده
  میان‌رشتگی‌، چه در مقام آموزش و چه در مقام پژوهش، در بسیاری از کشورهای جهان به‌عنوان روشی نوین در نهاد دانش، جای خود را باز کرده است. اینکه چه اقتضائاتی میان‌رشتگی را به منصۀ ظهور رسانده است، و چه عواملی آن را بسط و یا تعدیل می‌کنند، نیازمند یک بررسی همه‌جانبه است. در تحلیل بررسی‌های موجود، اگرچه به‌علل مختلف ظهور و بسط و تعدیل ...  بیشتر