مدیریت
1. کاربرد بازاریابی اجتماعی در مدیریت بهینۀ مصرف آب

مهرداد ملک محمدی؛ محمد مهدی مظفری

دوره 10، شماره 4 ، پاییز 1397، ، صفحه 197-218

http://dx.doi.org/10.22035/isih.2018.298

چکیده
  مدیریت درست الگوی مصرف منابع آب یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعۀ پایدار در بخش انرژی است. خشکسالی، افزایش جمعیت، صنعتی‌شدن جامعه و گسترش شهرنشینی از عواملی است که منجر به بحران منابع آب در کشور شده است. در این راستا، بازاریابی اجتماعی نقش مؤثری در اصلاح الگوی مصرف در بخش انرژی، به‌ویژه مصرف منابع آب، دارد. در این مقاله، به‌منظور تعیین ...  بیشتر