نوآوری و فناوری
سنجش تعاملات توانمندسازهای لجستیک طرف سوم با تکنیک ترکیبی DANP

مریم علی ئی؛ اسماعیل قادری‌فر؛ منصوره حورعلی؛ فاطمه حمیدی

دوره 13، شماره 1 ، دی 1399، ، صفحه 61-91

https://doi.org/10.22035/isih.2021.3906.4022

چکیده
  جهانی‌شدن و انطباق‌پذیری با شرایط بازار، وجود فشارهای رقابتی‌ای مانند ورود شرکت‌های نوپا به بازار رقابت، و لزوم افزایش هزینه‌های سرمایه‌گذاری باعث شده‌اند که تولیدکنندگان به‌سوی بهبود روش‌های خلاقانۀ خدمت‌رسانی به مشتریان، دستیابی به بازارهای جدید، گسترش جغرافیایی دامنۀ ارائۀ خدمات، و فعالیت‌های دیگری روی آورند تا بتوانند ...  بیشتر