توسعه رویکرد مسئله ‎محوری در مطالعات میان رشته‎ای

علی اصغر پور عزت؛ آرین قلی پور

دوره 1، شماره 3 ، مرداد 1388، ، صفحه 127-140

https://doi.org/10.7508/isih.2009.03.006

چکیده
  به طور کلی، به نظر می‎رسد که عامه مردم بیشتر از نظام‎های پژوهشی به عملکرد نظام‎های آموزشی اعتماد دارند. یکی از دلایل این اعتماد، اثربخشی و کارآمدی بیشتر نظام‎های آموزشی، از حیث تأثیر صریح بر زندگی عامه است. با توسعه پژوهش‎های مسئله‎محور، این احتمال وجود دارد که نهادهای پژوهشی نیز به سطح مشابهی از اعتبار نظام‎های آموزشی ...  بیشتر