نوآوری و فناوری
عوامل تأثیرگذار بر اشتغال در کسب‌وکارهای تبلیغاتی اینترنتی؛ دیجیتال‌مارکتینگ

حسینعلی قجری؛ علی نقوی

دوره 13، شماره 1 ، دی 1399، ، صفحه 125-149

https://doi.org/10.22035/isih.2021.4166.4228

چکیده
  نیاز به تبلیغات در فضای اینترنت امروزه به یک ضرورت برای کسب‌وکارهای اینترنتی و غیراینترنتی تبدیل شده ‌است. کسب‌وکارهای دیجیتال‌مارکتینگ، کسب‌وکارهای نوپایی در ایران است که تحلیل جامعه‌شناختی این کسب‌وکارها یکی از نیازهای ضروری جهت رشد و توسعه آنها است. این مقاله سعی دارد عوامل مؤثر بر اشتغال افراد در کسب‌وکار‌های تبلیغاتی ...  بیشتر

آموزش عالی
ضرورت‌های مفهومی و الزامات روشی در مطالعات فرهنگ دانشگاهی

فیروزه اصغری؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ سعید غیاثی

دوره 11، شماره 1 ، دی 1397، ، صفحه 129-164

https://doi.org/10.22035/isih.2019.3139.3440

چکیده
  مطالعه درباره فرهنگ هر اجتماع بدلیل ویژگی هویت بخشی و ایجاد مرز در تشخیص اجتماعات گوناگون از هم، از الزامات اصلی برای شناخت آن اجتماع تلقی می‌گردد. دانشگاه نیز یکی از این اجتماعات است که اگر چه مطالعه درباره فرهنگ آن مورد توجه محققان حوزه‌های مختلف علمی قرار گرفته است؛ اما برخلاف دیگر مطالعات انجام شده درباره دانشگاه، از کاستی‌ها ...  بیشتر