نوآوری و فناوری
اثربخشی عناصر زنجیرۀ تأمین و نوآوری سبز بر رضایت مشتریان محصولات لبنی

علی یوسفی؛ مهدی همایونفر؛ عبدالعزیز پقه؛ امیر اخوان فر

دوره 12، شماره 4 ، مهر 1399، ، صفحه 75-104

https://doi.org/10.22035/isih.2020.3874.3999

چکیده
  مقالۀ حاضر تلاش می‌کند تأثیر ابعاد زنجیرۀ تأمین سبز را بر رضایت مشتریان محصولات لبنی  ‌با توجه به نقش تعدیل‌کنندۀ رقابت‌پذیری شرکت‌ بررسی کند. روش به‌‌کارگرفته‌شده، به‌لحاظ نحوۀ گردآوری داده‌ها، توصیفی‌ـ‌همبستگی با برپایۀ شیوه پیمایشی، و به‌لحاظ هدف یا ماهیت، کاربردی است. برای تبدیل داده‌های کیفی به کمی، از طیف طبقه‌بندی‌شده ...  بیشتر