نوآوری و فناوری
1. ارائهٔ مدلی برای هم‌آفرینی ارزش در رسانه‌های خبری؛ مورد مطالعه، سامانه فارس‌من خبرگزاری فارس

علی بیات سیدشهابی؛ محمدرضا سعیدآبادی؛ داتیس خواجه‌ئیان

دوره 13، شماره 1 ، زمستان 1399، ، صفحه 39-61

http://dx.doi.org/10.22035/isih.2021.362

چکیده
  با همه‌گیری رسانه‌های اجتماعی و توانمندشدن کاربران در مشارکت با سازمان‌های رسانه‌ای، هم‌آفرینی ارزش به یک روند فزاینده در صنعت رسانه تبدیل شده است. خبرگزاری‌ها ازجمله سازمان‌های رسانه‌ای هستند که به میزان قابل‌توجهی تحت تأثیر مشارکت کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی، شهروند خبرنگاری و محتوای تولیدشده توسط کاربران قرار گرفته‌اند ...  بیشتر