ارائه یک مدل الگوی تلفیق میان رشته ای در طراحی برنامه های درسی

مژگان محمدی؛ کوروش فتحی واجارگاه

دوره 2، شماره 4 ، مهر 1389، ، صفحه 19-37

https://doi.org/10.7508/isih.2010.08.002

چکیده
  طراحی و سازماندهی برنامه های درسی به طور سنتی مبتنی بر شیوه رشته های علمی (موضوع مدار) با مسائل و کاستیهای عدیده ای همراه است. از جمله این مشکلات می توان به عدم توجه به برخی از اصول یادگیری اشاره کرد. در طریقه سنتی یادگیری، به منزله کسب دانش قلمداد شده و به تغییر رفتار یادگیرنده توجه نمی شود. شخصیت، نیازها و رغبت های یادگیرنده، مسائل ...  بیشتر