@article { author = {Paryad, Rahman and Marofi, Yahya}, title = {Unity of Knowledge and Human Science: An Interdisciplinary Approach}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {1-18}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.001}, abstract = {Human life and its new requirements have made the specialization of sciences a must. However, from the beginning thecategories of knowledge could not make a clear boundary among different fields of sciences. Extra specialization along with the complexity of science’s issues caused the spread of assimilation attitudes in production of knowledge. In the first part of the paper, the present situation of knowledge and need of unity among sciences will be explained. In the second part, the authorsbriefly explain the new patterns of knowledge are discussed. The final section of paper presents a model to emphasize onnecessities of unity of humanities disciplines. }, keywords = {Unity of Knowledge,interdisciplinary approach,Humanities Disciplines}, title_fa = {یگانگی معرفت و علوم انسانی؛ رویکردی بین‌رشته‌ای}, abstract_fa = {ضرورت‌های نوین زندگی بشر تخصص‌گرایی در علوم را پدید آورد. با وجود این، رده‌بندی دانش از آغاز تا کنون نتوانسته است مرزروشنی بین حوزه‌های علمی پدید آورد و هنوز در این خصوص، اجماعی بین دانشمندان حاصل نشده است. تخصص‌گرایی افراطیتوأم با درک پیچیدگی موضوعات مورد مطالعه، باعث شد که ضرورت توجه به نگرش‌های تلفیقی در حوزه تولید دانش گسترش یابد.مقاله حاضر تلاش می‌کند در بخش نخست وضع موجود معرفت و ضرورت نیاز به وحدت بین علوم را توضیح دهد. در بخش دوم،نویسندگان به اختصار الگوهای جدید تبیین دانش را مورد بحث قرار می‌دهند. در بخش پایانی با ارائه یک انگاره، وحدت رشته‌هایمختلف در حوزه علوم انسانی مورد توجه قرار می‌گیرد.}, keywords_fa = {یگانگی معرفت,رویکرد میان‌رشته‌ای,علوم انسانی}, url = {http://www.isih.ir/article_171.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_171_0b4a97391ce4366d4e5897548142ee10.pdf} } @article { author = {Naderian, Masoud and Rahbari, Somayeh}, title = {The Feasibility of the Establishment of Sports Law’s Field in the Master Degree of Iran’s Universities}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {19-32}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.002}, abstract = {In spite of the globalization phenomenon of sport, club development, private businesses and the scope of the Olympic movement,authority and rising influence of sports global organizations, it is necessary to establish a master’s degree in sports law’s Field?The overall goal of the research was the feasibility of the establishment of sports law’s Field in the master degree of Iran’suniversities from the perspective of faculty members of Law and Physical education departments in university of Isfahan, TehranShahid Beheshti in 2013(n=173). The type of research was descriptive and the qualitative research kind. The requiredinformation was collected through semi-organized interview. 28 people of faculty members, who were in relation with teaching,writing and translation of law, sport and curriculum were selected as the statistical sample and answered to research questions.Respondents believed that, because of the obvious shortcomings in the rules relating to the Iran’s sport law and needs of society,it is necessary to establish the field of sports law. Interviewees were agreed for establish sports law’s field in faculties ordepartments with a combination of courses in law and sports. The existence of professor with doctorate degree in law and sportssciences in the universities was an excellent background for the establishment of this field. In this paper has been reviewedprofessor’s perspective in seven areas: shortcomings of sports law, commercialization of sport, create new jobs, specializedfacilities, independent sports law’s field, short-term training, courses of sports law, faculty member’s qualifications andconditions of Sports Law’s workshops.}, keywords = {Sports Law,Feasibility,Globalization,Rules and Regulations}, title_fa = {امکان‌سنجی تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزشی در دانشگاه‌های ایران}, abstract_fa = {آیا با جهانی شدن پدیده ورزش، توسعه باشگاه‌ها و مشاغل خصوصی و گستره نهضت المپیک و اقتدار و نفوذ روزافزون نهادهای جهانی ورزش، تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزش در ایران ضرورت دارد؟ هدف کلی تحقیق امکان‌سنجی تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزشی در دانشگاه‌های کشور از دیدگاه اعضای هیئت علمی گروه‌های حقوق و تربیت بدنی دانشگاه‌های اصفهان، تهران و شهید بهشتی در سال 1392 (مجموعاً 173 نفر) است. تحقیق توصیفی و از نوع تحقیقات کیفی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق مصاحبه نیمه سازمان‌یافته گردآوری شد. 28 نفر از اعضای هیئت علمی که با تدریس، تألیف و ترجمه کتاب‌هایحقوق ، ورزش و برنامه‌ریزیی‌های درسی در ارتباط بودند، به طور هدف‌دار به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و به پرسش‌های تحقیق پاسخ دادند. پاسخگویان معتقد بودند، به دلیل کاستی‌های محرز در قوانین مربوط به ورزش در حقوق ایران و نیاز جامعه، ایجاد رشته حقوق ورزش ضرورت دارد. مصاحبه‌شوندگان بر سر راه‌اندازی رشته حقوق ورزشی در دانشکده‌ها یا گروه‌های آموزشی حقوق با ترکیبی از دروس حقوق و ورزش توافق داشتند. وجود استادان دارای مدرک دکترای حقوق و علوم ورزشی در دانشگاه‌ها زمینه بسیارمناسبی برای تأسیس این رشته است. در این مقاله دیدگاه استادان در هفت زمینه کاستی‌های حقوق ورزش، تجاری شدن ورزش،ایجاد مشاغل جدید، امکانات تخصصی، استقلال رشته حقوق ورزش، آموزش‌های کوتاه‌مدت، دروس حقوق ورزش، مدارک استادان وشرایط کارگاه‌های آموزشی حقوق ورزش بررسی شده است. }, keywords_fa = {حقوق ورزش,امکان‌سنجی,جهانی شدن,قوانین و مقررات}, url = {http://www.isih.ir/article_172.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_172_c26be872ebd3ab9e4ca0b460a63641d6.pdf} } @article { author = {Darzi, Ghasem and Pakatchi, Ahmad}, title = {The Role of Cultural Translation in Interdisciplinary Studies; with the Emphasis on the Cultural Semiotics Patterns}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {33-49}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.003}, abstract = {Cultural translation is one of the most important Linguistic necessities of interdisciplinary studies in which its purpose is matching the cultural themes of variant disciplines. Cultural semiotics has tree models for this purpose: Cultural Other, Semiosphere & Creolization. The model of Cultural Other supposes empathy as a key for resolving “other” in Intercultural communication. Semiosphere is the one in which its center the cultural texts introduce and outside of it, anarchy threats the inside of Semiosphere; and it is the Cooperation of inside and outside of the Semiosphere that create a new culture. In Creolication model, the formation of intercultural languages has examined. Knowing the state of this, could lead the interdisciplinary researchers into a criterion interdisciplinary. Undoubtedly the cultural study of linguistic necessities in interdisciplinary studies. So the cultural semiotics models are the maintain Framework for this article.}, keywords = {interdisciplinary studies,Cultural Translation,Cultural Other,Semiosphere,Creolisation}, title_fa = {نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی}, abstract_fa = {ترجمه فرهنگی یکی از مهم‌ترین الزامات زبان‌شناختی مطالعات میان‌رشته‌ای است که مقصود از آن همسان‌سازی و هم‌سنخ ‌کردن مضامین فرهنگی رشته‌های مختلف برای برقراری ارتباط بهتر میان آنها است. نشانه‌شناسی فرهنگی نیز از جدیدترین علوم است که به شکل برقراری ارتباط میان فرهنگ‌ها پرداخته است. نشانه‌شناسی فرهنگی سه الگوی «دیگری‌فرهنگی»، «کریول‌سازی» و «سپهر نشانه‌ای» را برای برقراری ارتباط میان فرهنگی اراپه می‌کند. در الگوی دیگری‌فرهنگی، همدلی مهم‌ترین کلید برای رفع مانع «دیگری» در برقراری ارتباط میان‌فرهنگی معرفی می‌شود. سپهر نشانه‌ای نیز جایی است که در مرکز آن متون فرهنگی تولید می‌شوند و بیرون از آن آشوب و بی‌نظمی، درون سپهر را تهدید می‌کند و در تعامل این درون و بیرون سپهر است که می‌توان به تولید فرهنگ جدید دست یافت. در الگوی کریول‌شدگی نیز، شیوه شکل‌گیری زبان‌های میان‌فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد. شناخت کیفیت چنین مقوله‌ای می‌تواند به‌خوبی میان‌رشته‌پژوه را در دستیابی به زبان مشترک بین‌رشته‌ای یاری رساند.}, keywords_fa = {مطالعات میان‌رشته‌ای,نشانه‌شناسی فرهنگی,ترجمه فرهنگی,دیگری‌فرهنگی,کریول‌سازی,سپهر‌نشانه‌ای}, url = {http://www.isih.ir/article_173.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_173_9d43487599360ff560b5ee520aa5d428.pdf} } @article { author = {Zandi, Bahman}, title = {Educational Linguistics as an Interdisciplinary Research Domain}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {51-70}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.004}, abstract = {The broadest language realm is the realm in which language is connected with the domains outside itself. In this scale, language has an impact on some of the environmental factors and receives influence from some of them. One of the most important of these areas is the domain of education. In this article, using a descriptive–analytical research method, while introducing a new field which is prevailing in large universities in the world, the usefulness of running it in line with development of language studies with regard to Iranian linguistics issues in particular in education is dealt with. The result of the study shows that the educational linguistics as a bridge between lingual world and educational system tries to organize the educational activities with regard to lingual issues in a more ideal way. The studies of educational linguistics are focused on the role of language in learning and education. While emphasizing on the integration of linguistics and education, and using the methods and theories of linguistics, this scientific field considers the practical issues and problems of formal educational systems in the area of language learning and learning through language. It is also necessary to pay attention to three realms of language learning, learning sciences through language and the cultural and educational role of language in designing curriculum of educational linguistics in Iran. The solution to expand this study field in Iran is to establish the mission-oriented post graduate courses which could provide necessary grounds to solve the common issues between language and education.}, keywords = {interdisciplinary studies,Educational Linguistics,Linguistics,Educational Sciences,Learning}, title_fa = {زبا نشناسی تربیتی به مثابه حوزه پژوهشی میان رشته‌ای}, abstract_fa = {گسترده‎ترین حیطه‎ زبان حیطه‎ای است که زبان با زمینه‎های بیرون از خودش مرتبط می‎شود. به این اعتبار زبان بر برخی از عوامل محیطی تأثیر می‎گذارد و از بعضی از آنها تأثیر می‎پذیرد. یکی از مهم‌ترین این زمینه‌ها حوزه تعلیم و تربیت است. در این مقاله با به کارگیری روش تحقیق توصیفی ـ تحلیلی، ضمن معرفی رشته جدیدی که در دانشگاه‌های بزرگ جهان دایر است، به سودمندی راه‌اندازی آن در جهت توسعه مطالعات زبانی با توجه به مسائل زبان‌شناختی ایران به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت پرداخته شده است. نتیجه این بررسی نشان می‌دهد که زبان‎شناسی تربیتی به عنوان پلی میان دنیای زبانی و نظام تعلیم و تربیت می‎کوشد فعالیت‎های آموزشی را با توجه به مسایل زبانی، به نحوی مطلوب‎تر سامان دهد. مطالعات زبان‎شناسی تربیتی بر نقش زبان در یادگیری و آموزش متمرکز است. این شاخه علمی ضمن تأکید بر تلفیق زبان‎شناسی و آموزش، با استفاده از روش‎ها و نظریه‎های زبان‎شناختی، مسایل و مشکلات عملی نظام آموزش رسمی در زمینه‎ یادگیری زبان و یادگیری از طریق زبان را مورد توجه قرار می‌دهد. همچنین می‌بایست در طراحی برنامه درسی زبان‎شناسی تربیتی در ایران به سه قلمرو «یادگیری زبان»، «یادگیری علوم از طریق زبان»، و «نقش فرهنگی و تربیتی زبان» توجه کرد. راه‌حل اصولی برای گسترش این حوزه مطالعاتی در ایران تأسیس دوره‌های تحصیلات تکمیلی مأموریت‌گراست که بتوانند زمینه لازم را برای حل مسائل مشترک زبان و تعلیم و تربیت فراهم آورند. }, keywords_fa = {مطالعات میانرشته‌ای,زبانشناسی تربیتی,زبانشناسی,علوم تربیتی,یادگیری}, url = {http://www.isih.ir/article_174.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_174_5a0934cbdb464ca4c7d001015eb0a51c.pdf} } @article { author = {Ali Karami, Reza and Keshavarzi, Mohammad}, title = {Necessity of Future Study in Jurisprudence}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {71-84}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.005}, abstract = {Future study is a new interdisciplinary science that is classifying in part of the science and technology applications. Future study have introduced as a science and art of discovering and shaping the future. Till now future studies in various field soft technologies, economics, politics, and other various methods and experts have been identified and presented many trends in the relevant fields. On the other hand changes in the world are so fastso homologize with it, is so difficult. This retrospect sometimes leads to and looking away from the present and future and puts jurisprudence inthepassiveposition.That iswhyallourefforts  aremaking theFutureelement in to the fight that decision makers of jurisprudence field would have preemptive deal with future changes. With this assumption in this paper we tried to combine the interdisciplinary science with the jurisprudence, and made its concepts and methods Conceptualization and equivalent generally. The researchinthis paperisdescriptive.}, keywords = {Future Study,Trends,Jurisprudence,Legal monitoring,Legal Think tank}, title_fa = {ضرورت آینده پژوهی در فقه اسلامی}, abstract_fa = {آینده‌‌پژوهی یکی از علوم جدید و میان‌رشته‌ای است که جزو علوم و فناوری‌های نرم طبقه‌بندی می‌شود. آینده‌پژوهی را علم و هنر کشف و شکل بخشیدن آینده تعریف کرده‌اند. تاکنون مطالعات آینده‌پژوهی در حوزه‌های مختلفی از جمله فناوری، اقتصاد، سیاست و... انجام شده است و کارشناسان روش‌های مختلف را در حوزه‌های مربوطه شناسایی و معرفی کرده‌اند. از طرفی تغییرات در جهان به قدری وسیع است که همگام شدن با آن کاری بسیار سخت و دشوار است، و ضرورت دارد که در هر زمینه‌ای از قبل به آینده‌ توجه داشته باشیم تا برای رویارویی با آن برنامه‌ریزی کنیم. از طرف دیگر، علم فقه بخش عظیمی از هویت خویش را از گذشته می‌گیرد. این نگاه به گذشته در بعضی مواقع موجب گذشته‌گرایی و دوری از زمان حال و آینده می‌شود و فقه را در موضع انفعال قرار می‌دهد. به همین دلیل تمام تلاش ما این است که عنصر آینده پژوهی را وارد علم فقه کنیم تا تصمیم گیران حوزه‌ فقه با تغییرات آینده برخورد پیش‌دستانه داشته باشند. با این فرض در مقاله حاضر سعی شده است که این علم میان‌رشته‌ای با فقه ترکیب شود و مفاهیم و روش‌های آن به صورت کلی مفهوم‌سازی و معادل‌سازی شود. روش تحقیق در مقاله حاضر توصیفی- تحلیلی است.}, keywords_fa = {آینده‌پژوهی,روندها,فقه,دیده‌بانی فقهی,اندیشکده فقهی}, url = {http://www.isih.ir/article_175.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_175_2d1f9227a8253a3c1800caaf8b77879f.pdf} } @article { author = {Nassaj, Hamid and Haji Mazdarani, Morteza}, title = {Typology of Persian Poetry from the Perspective of Political Literature}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {85-122}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.006}, abstract = {Among the various and different categories provided for the political thoughts in Islam and Iran, the emphasis is usually on political jurisdiction, political philosophy, political theology and Siyāsatnāma (Book of Government); but the most Iranian area of thinking in Islamic Iran must be sought in poetry. Because the Iranian sphere of thought is poetry. Most jurists, philosophers, theologians and mystics of Persia, when wanted to freely express their heart, have relied on poetry. However, unfortunately, due to the extreme specialization of academic courses and lack of interdisciplinary studies, political literature is not considered as an important subject in intellectuals thinking and academic considerations. This paper invited thinkers to systematically focus on this interdisciplinary course and seeking typology of poetry based on its political function. Political literature (including poem and the rhythmic prose) has been divided to the heroic and patriotic literature, critical literature, reformist literature, praising literature, resistance literature and social and political satire; Ferdowsi, Hafez, Saadi Shirazi, Unsuri Balkhi, Saif Farghani, Nasir Khusraw, Ubayd Zakani are the representatives of these literary types that have been studied in this paper.}, keywords = {Political literature,Interdisciplinary,Ferdowsi,Saadi,Unsuri,Saif,Nasir Khusraw,Ubayd,Political Thoughts in Islam and Iran}, title_fa = {گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی}, abstract_fa = {در میان دسته‌بندی‌های متعدد و متنوع ارائه شده برای اندیشه‌های سیاسی در اسلام و ایران معمولاً بر حوزه‌هایی همچون فقه سیاسی، فلسفه سیاسی، کلام سیاسی و سیاست‌نامه‌نویسی تأکید می‌شود، اما ایرانی‌ترین حوزه اندیشه‌ورزی در ایران اسلامی را بایستی در حوزه شعر جستجو کرد. زیرا که سپهر اندیشه ایرانی شعر است و اغلب فقها و فلاسفه و متکلمان و عرفای ایرانی، زمانی که خواسته‌اند نهان‌شده‌های دل خویش را آزادانه و بی‌تقید بیان کنند، به دامن شعر پناه برده‌اند. با وجود این متأسفانه ادب سیاسی به واسطه افراط در تخصص‌گرایی رشته‌ها و ضعف مطالعات میان‌رشته‌ای چنان‌چه باید و شاید در کانون توجه اندیشه‌ورزان سیاسی و تأملات آکادمیک قرار نگرفته است. این نوشتار ضمن دعوت از اندیشه‌ورزان به توجه نظام‌مند به این حوزه میان‌رشته‌ای، در صدد گونه‌شناسی اشعار از لحاظ کارکرد سیاسی‌شان برآمده است و حوزه ادب سیاسی (اعم از نظم، و نثر مسجع و موزون) را به ادب حماسی و میهنی، ادب انتقادی، ادب اصلاحی، ادب تمجیدی و درباری، ادب مقاومت، و طنز سیاسی ـ اجتماعی تقسیم کرده است و فردوسی، حافظ، ناصرخسرو، سعدی، عنصری بلخی، سیف فرغانی، و عبید زاکانی را به عنوان نماینده‌های این گونه‌های ادبی مورد بررسی قرار داده است.}, keywords_fa = {ادب سیاسی,ادبیات سیاسی,میان‌رشتگی,فردوسی,حافظ,سعدی,ناصرخسرو,عنصری,سیف فرغانی,عبید زاکانی,اندیشه‌های سیاسی در اسلام و ایران}, url = {http://www.isih.ir/article_176.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_176_021db2e5579d42ee6cb049c1dd7ec88c.pdf} } @article { author = {Dadmehr, Hadi}, title = {International Law vs International Relations; An Interdiciplinary Analysis on Reputations}, journal = {Interdisciplinary Studies in the Humanities}, volume = {6}, number = {4}, pages = {123-145}, year = {2014}, publisher = {Iranian Institute for Social & Cultural Studies}, issn = {2008-4641}, eissn = {2008-4846}, doi = {10.7508/isih.2014.24.007}, abstract = {The necessity of establishing the scientific relationship between the two fields of international relations (IR) and international law (IL) has been ignored for years in Iran. Prior to the presidency of Hassan Rouhani, the Iranian students were banned from any kind of interdeciplinary study In spite of numerous possible collaborations between IL and IR. But is it possible to have a good analysis of international phenomenon’s by adopting mono disciplinary approaches? This article is an attempt to respond to the above question, and to portray the complex mutual interaction between IL and IR in international security agreements. This article is the first to introduce the concept of Reputation building to the Persian community of researchers. We seek to use the comparative methodology and argue how the reputations of a state in international relations could overflow into areas of international law.}, keywords = {Reputation Building on Resolve,Reputation Building on Compliance,International,Security Agreements,Detterence}, title_fa = {حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار}, abstract_fa = {لزوم ایجاد ارتباط میان دو رشته روابط بین‌الملل و حقوق بین‌الملل سالهاست که در نظام آموزشی ایران مغفول مانده است و علیرغم تشابهات فراوان و همکاری‌های متعددی که دانشمندان این دو حوزه می‌توانند با یکدیگر داشته باشند، عمال تا قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم حتی امکان حضور دانشجویان حقوق بین‌الملل در دوره‌های تحصیالت تکمیلی روابط بین‌الملل و بالعکس فراهم نبود. اما آیا اساسا در عصر کنونی امکان شناخت مناسب پدیده‌های بین‌المللی با اتخاذ رویکردهای تک‌رشته‌ای، متصلب و جزمی ممکن است؟ این مقاله در تلاش برای پاسخ دادن به سؤال فوق و به منظور به تصویر کشیدن یکی از وجوه پیچیده تعامل متقابل حقوق بین‌الملل و روابط بین‌الملل، به کنکاش در حوزه خطیر معاهدات امنیتی بین‌المللی پرداخته و ضمن معرفی مفهوم اعتبارسازی، به طور خاص تلاش می‌کند تا تفاوت زاویه دید و ظرفیت همکاری ممکن الحصول بین پژوهشگران حوزه حقوق بین الملل و روابط بین الملل را مورد بررسی قرار بدهد. این نوشتار ضمن اینکه نخستین اثر به زبان فارسی برای معرفی مفهوم اعتبارسازی به جامعه محققان علم سیاست و حقوق بین الملل محسوب می شود، در صدد است تا با استفاده از روش شناسی تطبیقی و گزینش یک نمونه مطالعاتی ملی، برای نخستین بار چرایی و نحوه سرریز اعتبار دولتها، از حوزه بین الملل به حوزه حقوق بین الملل را نیز اثبات کند.}, keywords_fa = {روابط بین‌الملل,حقوق بین‌الملل,اعتبارسازی اراده‌گرا,اعتبارسازی قانون‌گرا,معاهدات امنیتی بین‌المللی,بازدارندگی}, url = {http://www.isih.ir/article_177.html}, eprint = {http://www.isih.ir/article_177_5e2f96c2042e108cd733f3b1353a8285.pdf} }