آ

  • آینده ‏های یکپارچه مختصات روش‌شناختی فرارشته آینده‌پژوهی به مثابه یک فراپاردایم یک‌پارچه [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 135-161]

  • آینده جهانی تصویرپردازی و کلان‌تصاویر آیندة سیاست جهانی؛ تصویرپردازی روشی مناسب برای شناخت آینده در جهان پیچیده [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 173-200]

  • آینده‌پژوهی تصویرپردازی و کلان‌تصاویر آیندة سیاست جهانی؛ تصویرپردازی روشی مناسب برای شناخت آینده در جهان پیچیده [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 173-200]

  • آینده‌پژوهی ضرورت آینده پژوهی در فقه اسلامی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 71-84]

ا

  • الگوهای فرهنگی رویکرد بین‌رشته ­ای به سلامت اجتماعی مطالعه نقش پیش بین فردگرایی ـ جمع­ گرایی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 57-70]

  • انتقال «مخیله اجتماعی» مفهومی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 71-90]

  • اندیشکده فقهی ضرورت آینده پژوهی در فقه اسلامی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 71-84]

  • اندیشه‌های سیاسی در اسلام و ایران گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • امکان‌سنجی امکان‌سنجی تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزشی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • ادب پارسی شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

  • ادب سیاسی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • ادبیات فارسی شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

  • ادبیات سیاسی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • اعتبارسازی قانون‌گرا حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 123-145]

  • اعتبارسازی اراده‌گرا حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 123-145]

  • اصطلاح­نامه‌ها سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

ب

  • بیوتکنولوژی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • بین‌رشته‌ای تفکر انتقادی به مثابه روشی عام برای پژوهش‌های میان‌رشته‌ای علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 1-21]

  • بازدارندگی حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 123-145]

پ

  • پیدایی رشته‌های دانشگاهی: کارکردها، کارکردها و تحولات [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 1-30]

  • پژوهش میان‌رشته‌ای تبیین مفروضات هستی‌شناسی رئالیسم انتقادی باسکار و دلالت‌های آن بر پژوهش میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 131-137]

  • پارادایم ‏های پژوهش مختصات روش‌شناختی فرارشته آینده‌پژوهی به مثابه یک فراپاردایم یک‌پارچه [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 135-161]

ت

  • تفکر انتقادی تفکر انتقادی به مثابه روشی عام برای پژوهش‌های میان‌رشته‌ای علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 1-21]

  • تاریخ درآمدی بر تعامل تاریخ و سیاست «به سوی دانشی بینارشته‌ای» [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 53-75]

  • تاریخ سیاسی درآمدی بر تعامل تاریخ و سیاست «به سوی دانشی بینارشته‌ای» [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 53-75]

  • تاریخ‌گرایی درآمدی بر تعامل تاریخ و سیاست «به سوی دانشی بینارشته‌ای» [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 53-75]

  • تحلیل مضمونی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • ترجمه فرهنگی نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

  • تصویرپردازی تصویرپردازی و کلان‌تصاویر آیندة سیاست جهانی؛ تصویرپردازی روشی مناسب برای شناخت آینده در جهان پیچیده [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 173-200]

ج

  • جهانی شدن امکان‌سنجی تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزشی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • جامع نگری بررسی ضرورت‌های مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه علوم انسانی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • جامعه ایران رابطه میان سبک زندگی و مسکن ایرانی (با تکیه بر نظریة «جامعة کوتاه‌مدت» و نظریة «راهبرد و سیاست سرزمینی جامعة ایران») [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 117-137]

  • جامعه‌شناسی شهری شهر؛ پدیده‌ای میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 101-115]

  • جغرافیای شهری شهر؛ پدیده‌ای میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 101-115]

چ

  • نقد چهار روایت در فهم معنای مطالعات میان‌رشته ‏ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 31-54]

  • چارچوب‌بندی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • ناصرخسرو گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • نشانه‌شناسی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • نشانه‌شناسی فرهنگی نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

  • نظم شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

  • نظام‌های دانش‌مدار سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

ح

  • حقوق ورزش امکان‌سنجی تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزشی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • حقوق بین‌الملل حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 123-145]

  • حافظ گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

د

  • دیگری‌فرهنگی نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

  • دیده‌بانی فقهی ضرورت آینده پژوهی در فقه اسلامی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 71-84]

  • دوستی مدنی بدایت و نهایت دوستی مدنی در فلسفه فارابی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 91-109]

  • دانش فرارشته‌ای مختصات روش‌شناختی فرارشته آینده‌پژوهی به مثابه یک فراپاردایم یک‌پارچه [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 135-161]

  • دانش سیاست ماهیت میان‌رشته‌ای دانش سیاست [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 117-134]

  • دانشگاه بازسازی ساختار میان‌رشته‌ای‌ها در آموزش عالی (با تأکید بر شاخص ها) [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 55-77]

ر

  • رفاه اجتماعی شرایط امکان و دلایل امتناع میان‌رشته‌ای «سیاست اجتماعی» در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 33-55]

  • روی باسکار تبیین مفروضات هستی‌شناسی رئالیسم انتقادی باسکار و دلالت‌های آن بر پژوهش میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 131-137]

  • رویکرد میان‌رشته‌ای یگانگی معرفت و علوم انسانی؛ رویکردی بین‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 1-18]

  • روندها ضرورت آینده پژوهی در فقه اسلامی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 71-84]

  • روایت چهار روایت در فهم معنای مطالعات میان‌رشته ‏ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 31-54]

  • روابط میان‌رشته‌ای سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

  • روابط بین‌الملل حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 123-145]

  • روش تفکر انتقادی به مثابه روشی عام برای پژوهش‌های میان‌رشته‌ای علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 1-21]

  • روش شناسی بررسی ضرورت‌های مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه علوم انسانی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • روش‏ شناسی آینده ‏پژوهی مختصات روش‌شناختی فرارشته آینده‌پژوهی به مثابه یک فراپاردایم یک‌پارچه [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 135-161]

  • رئالیسم انتقادی تبیین مفروضات هستی‌شناسی رئالیسم انتقادی باسکار و دلالت‌های آن بر پژوهش میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 131-137]

  • رشته دانشگاهی شرایط امکان و دلایل امتناع میان‌رشته‌ای «سیاست اجتماعی» در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 33-55]

  • رشته‌گی فلسفه کاربردی و میان رشتگی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 1-17]

  • رشته‌های دانشگاهی رشته‌های دانشگاهی: کارکردها، کارکردها و تحولات [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 1-30]

ز

  • زندگی روزمره رابطه میان سبک زندگی و مسکن ایرانی (با تکیه بر نظریة «جامعة کوتاه‌مدت» و نظریة «راهبرد و سیاست سرزمینی جامعة ایران») [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 117-137]

  • زبانشناسی زبا نشناسی تربیتی به مثابه حوزه پژوهشی میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 51-70]

  • زبانشناسی تربیتی زبا نشناسی تربیتی به مثابه حوزه پژوهشی میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 51-70]

س

  • سپهر‌نشانه‌ای نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

  • سیف فرغانی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • سیاست گذاری اجتماعی شرایط امکان و دلایل امتناع میان‌رشته‌ای «سیاست اجتماعی» در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 33-55]

  • سیاست اجتماعی شرایط امکان و دلایل امتناع میان‌رشته‌ای «سیاست اجتماعی» در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 33-55]

  • سیاست جهانی تصویرپردازی و کلان‌تصاویر آیندة سیاست جهانی؛ تصویرپردازی روشی مناسب برای شناخت آینده در جهان پیچیده [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 173-200]

  • سیاست‌گذاری آموزشی فلسفه کاربردی و میان رشتگی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 1-17]

  • سلامت اجتماعی رویکرد بین‌رشته ­ای به سلامت اجتماعی مطالعه نقش پیش بین فردگرایی ـ جمع­ گرایی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 57-70]

  • ساختار بازسازی ساختار میان‌رشته‌ای‌ها در آموزش عالی (با تأکید بر شاخص ها) [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 55-77]

  • سبک زندگی رابطه میان سبک زندگی و مسکن ایرانی (با تکیه بر نظریة «جامعة کوتاه‌مدت» و نظریة «راهبرد و سیاست سرزمینی جامعة ایران») [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 117-137]

  • سریال‌ تلویزیونی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • سعدی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

ش

  • شهر شهر؛ پدیده‌ای میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 101-115]

  • شاخص بازسازی ساختار میان‌رشته‌ای‌ها در آموزش عالی (با تأکید بر شاخص ها) [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 55-77]

  • شعر شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

ض

ط

  • طراحی شهری شهر؛ پدیده‌ای میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 101-115]

ع

  • علوم انسانی بررسی ضرورت‌های مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه علوم انسانی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • علوم انسانی تفکر انتقادی به مثابه روشی عام برای پژوهش‌های میان‌رشته‌ای علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 1-21]

  • علوم انسانی یگانگی معرفت و علوم انسانی؛ رویکردی بین‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 1-18]

  • علوم انسانی ـ اسلامی سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

  • علوم تربیتی زبا نشناسی تربیتی به مثابه حوزه پژوهشی میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 51-70]

  • علوم سیاسی درآمدی بر تعامل تاریخ و سیاست «به سوی دانشی بینارشته‌ای» [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 53-75]

  • علم سیاست ماهیت میان‌رشته‌ای دانش سیاست [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 117-134]

  • عنصری گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • عبید زاکانی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • عدالت بدایت و نهایت دوستی مدنی در فلسفه فارابی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 91-109]

  • عدالت اجتماعی شرایط امکان و دلایل امتناع میان‌رشته‌ای «سیاست اجتماعی» در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 33-55]

غ

  • غایت بدایت و نهایت دوستی مدنی در فلسفه فارابی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 91-109]

ف

  • فقه ضرورت آینده پژوهی در فقه اسلامی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 71-84]

  • فلسفه کاربردی فلسفه کاربردی و میان رشتگی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 1-17]

  • فلسفه سیاسی بدایت و نهایت دوستی مدنی در فلسفه فارابی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 91-109]

  • فاکت چهار روایت در فهم معنای مطالعات میان‌رشته ‏ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 31-54]

  • فارابی بدایت و نهایت دوستی مدنی در فلسفه فارابی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 91-109]

  • فردگرایی ـ جمع‌گرایی رویکرد بین‌رشته ­ای به سلامت اجتماعی مطالعه نقش پیش بین فردگرایی ـ جمع­ گرایی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 57-70]

  • فردیت ایرانی رابطه میان سبک زندگی و مسکن ایرانی (با تکیه بر نظریة «جامعة کوتاه‌مدت» و نظریة «راهبرد و سیاست سرزمینی جامعة ایران») [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 117-137]

  • فردوسی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

ق

  • قوانین و مقررات امکان‌سنجی تأسیس رشته کارشناسی ارشد حقوق ورزشی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 19-32]

ک

  • کلید واژه: فلسفه فلسفه کاربردی و میان رشتگی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 1-17]

  • کارکرد رشته‌های دانشگاهی: کارکردها، کارکردها و تحولات [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 1-30]

  • کاربردی‌کردن دانش فلسفه کاربردی و میان رشتگی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 1-17]

  • کریول‌سازی نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

م

  • میان رشتگی شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

  • میان رشته ای شرایط امکان و دلایل امتناع میان‌رشته‌ای «سیاست اجتماعی» در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 33-55]

  • میان‌رشتگی رشته‌های دانشگاهی: کارکردها، کارکردها و تحولات [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 1-30]

  • میان‌رشتگی شهر؛ پدیده‌ای میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 101-115]

  • میان‌رشتگی فلسفه کاربردی و میان رشتگی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 1-17]

  • میان‌رشتگی گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • میان‌رشته ای بررسی ضرورت‌های مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه علوم انسانی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 19-32]

  • میان‌رشته‌ای بازسازی ساختار میان‌رشته‌ای‌ها در آموزش عالی (با تأکید بر شاخص ها) [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 55-77]

  • میان‌رشته‌ای ماهیت میان‌رشته‌ای دانش سیاست [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 117-134]

  • مارکسیسم ساختارگرا «مخیله اجتماعی» مفهومی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 71-90]

  • مبدأ بدایت و نهایت دوستی مدنی در فلسفه فارابی [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 91-109]

  • مخیله اجتماعی «مخیله اجتماعی» مفهومی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 71-90]

  • مدیریت علوم انسانی سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

  • مدیریت علوم اسلامی سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

  • مسکن ایرانی رابطه میان سبک زندگی و مسکن ایرانی (با تکیه بر نظریة «جامعة کوتاه‌مدت» و نظریة «راهبرد و سیاست سرزمینی جامعة ایران») [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 117-137]

  • مطالعات فرهنگی رشته‌های دانشگاهی: کارکردها، کارکردها و تحولات [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 1-30]

  • مطالعات میان‌رشته‏ای چهار روایت در فهم معنای مطالعات میان‌رشته ‏ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 31-54]

  • مطالعات میان‌رشته‌ای نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

  • مطالعات میانرشته‌ای زبا نشناسی تربیتی به مثابه حوزه پژوهشی میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 51-70]

  • مطالعات بین رشته‌ای شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

  • معنا چهار روایت در فهم معنای مطالعات میان‌رشته ‏ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 31-54]

  • معاهدات امنیتی بین‌المللی حقوق بین‌الملل در برابر روابط بین‌الملل؛ بررسی میان‌رشته‌ای مفهوم اعتبار [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 123-145]

  • معرفت‌شناسی تبیین مفروضات هستی‌شناسی رئالیسم انتقادی باسکار و دلالت‌های آن بر پژوهش میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 131-137]

ن

  • نقد چهار روایت در فهم معنای مطالعات میان‌رشته ‏ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 31-54]

  • چارچوب‌بندی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • ناصرخسرو گونه‌شناسی شعر فارسی از منظر ادب سیاسی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 85-122]

  • نشانه‌شناسی چارچوب‌بندی بیوتکنولوژی در محتوای نمایشی سیمای ج.ا.ا. [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 23-52]

  • نشانه‌شناسی فرهنگی نقش ترجمه فرهنگی در مطالعات میان رشته‌ا‌ی با تأکید بر الگوهای نشانه‌شناسی فرهنگی [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 33-49]

  • نظم شعر به مثابه حوزه ای معرفتی با کارکردهای میان رشته ای [دوره 6، شماره 1، 1392-1393، صفحه 79-99]

  • نظام‌های دانش‌مدار سازمان‌دهی علوم انسانی اسلامی نیازی میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 2، 1392-1393، صفحه 111-137]

و

  • واقعیت‌ تصویرپردازی و کلان‌تصاویر آیندة سیاست جهانی؛ تصویرپردازی روشی مناسب برای شناخت آینده در جهان پیچیده [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 173-200]

ه

  • هستی‌شناسی تبیین مفروضات هستی‌شناسی رئالیسم انتقادی باسکار و دلالت‌های آن بر پژوهش میان‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 3، 1392-1393، صفحه 131-137]

ی

  • یگانگی معرفت یگانگی معرفت و علوم انسانی؛ رویکردی بین‌رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 1-18]

  • یادگیری زبا نشناسی تربیتی به مثابه حوزه پژوهشی میان رشته‌ای [دوره 6، شماره 4، 1392-1393، صفحه 51-70]